Maatregelen2020-05-22T14:25:08+00:00

DE LANDGOEDERIJ

Maatregelen

Goed nieuws: onze evenementenlocatie gaat weer open vanaf 1 juni! Maar wat mag en kan er allemaal? Hieronder vindt u alle vragen én antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen u graag verder!

Algemeen

Wanneer zijn jullie geopend?
Onze locatie is enkel geopend op afspraak en voor besloten bijeenkomsten.
Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?
Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als u het pand betreedt gaat u ermee akkoord dat u uzelf houdt aan deze regels. Alle regels vindt u hier.
Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?
Wij hebben met looplijnen aangegeven waar u kunt lopen. Daarnaast vragen wij u om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als u in de wachtrij staat bij de entree.

Reserveren

Hoe kan ik een ruimte reserveren?
Reserveren kan via ons mailadres info@delandgoederij.nl en telefonisch via 030-2040542.
Wat zijn 1,5 meter-evenementen?
Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in uw programma is dat geen enkel probleem.
Waarom zou ik zo’n 1,5 meter evenement organiseren?
Ondanks dat digitale evenementen ook zeker kunnen, gaat er niets boven echte ontmoetingen. Het praat makkelijker, het is gezelliger, er is meer beleving én u kunt genieten van goed eten. Tijdens een 1,5 meter evenement is dit absoluut mogelijk.
Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?
Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen wij op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes wij hiervoor gebruiken en hoe wij deze zullen inrichten.
Kunnen jullie ons helpen met de juiste voorbereidingen voor mijn gasten?
Jazeker! Voor aanvang van het evenement stuurt u de informatie over het evenement naar uw deelnemers. Bij aankomst op de locatie wassen gasten eerst hun handen en stellen wij een aantal controlevragen. Daarna hangen ze zelf hun jas in de garderobe. Ons team zorgt voor de wachtrij voor de entree, de afzonderlijke ruimtes en de toiletten.
Hoe worden de pauzes en de lunch geregeld?
Er wordt gewerkt met buffetten waarbij wij u de koffie of lunch overhandigen. Hiervoor werken wij in tijdshifts zodat niemand onnodig hoeft te wachten of andere gasten tegen het lijf loopt.
Is er een ruimte waar wij koffie kunnen drinken of lunchen?
Uw lunch of drankje neemt u mee naar de ruimte waarin de bijeenkomst plaatsvindt. Indien de ruimte beschikt over een eigen terras kunnen uw gasten ook daarvan gebruikmaken.
Hoe kan ik de richtlijnen en RIVM-regels met mijn gasten delen?
Een van onze teamleden zal, zodra iedereen aanwezig is, uw gasten welkom heten en een korte instructie over de voorzorgsmaatregelen geven.
Is het ook mogelijk om break-outsessies organiseren?
Natuurlijk, dat blijft mogelijk! In plaats van dat wij de gasten van ruimte laten wisselen, vragen wij de trainers, sprekers of workshopleiders dit te doen. Hierdoor wordt het aantal bewegingen door de locatie geminimaliseerd en blijft het voor iedereen makkelijker om afstand te houden.
Is het mogelijk om na afloop te borrelen?
Jazeker, hiervoor wordt een borrelbuffet verzorgd.

Hygiene

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?
Wij passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kunt u bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de ruimtes, tafels en stoelen gereinigd wanneer de gasten weggaan.
Welke hygiëneregels gelden er voor mijn gasten?
Wij verzoeken iedereen om bij de entree en bij een toiletbezoek de handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen.
Blijft het mogelijk om de toiletten te gebruiken?
Voor alle toiletten zijn markeringen aangebracht op de vloer, zo kan er veilig worden gewacht. Een deel van de urinoirs is buiten gebruik, om te voorkomen dat gasten te dicht bij elkaar komen. Daarnaast is de frequentie van het schoonmaken verhoogd, hygiëne gaat boven alles!
Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?
Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.

Gezondheid

Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?
Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij verkouden zijn of koorts hebben, zij thuisblijven.
Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?
Wij zullen bij de entree van onze locatie een aantal controlevragen stellen om de gezondheid te beoordelen van u en uw gasten. Wanneer een van uw gasten op een van deze vragen ‘ja’ kan beantwoorden, dan verzoeken wij deze persoon om niet deel te nemen aan de bijeenkomst / het event.
– Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
– Heeft u het coronavirus (COVID-19) gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld in een lab?
– Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus (COVID-19) en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?
– Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het coronavirus (COVID-19) is vastgesteld?

Online bestellingen

Ik heb een online bestelling gedaan. Waar kan ik dit ophalen?
Wanneer u een online bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u te melden bij de entree. Mocht hier op het betreffende moment geen collega van ons aanwezig zijn, dan verzoeken wij u even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-2040542.

Contact opnemen

Bezoekadres
De Landgoederij
Camminghalaan 30
3981 GH BUNNIK

030-2040542
info@delandgoederij.nl

Routebeschrijving

Postadres
De Landgoederij
Postbus 56
3980 CB Bunnik

BTW nummer: NL852538133B01

Bekijk onze maatregelen